2020. március 31., kedd

Dvd csomag, közte néhány ritkaság (Foxpostnál ingyen szállítás) - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Szia!
Helyhiány miatt felszámolom a DVD-gyűjteményemet. Mindegyik eredeti, nem másolt, saját tulajdonból származik. A legtöbb mindösszesen egyszer került lejátszásra, így a lemezek jó állapotban vannak, a tokok lehetnek időnként viseltesebbek, hiszen az idő sajnos őket sem kímélte, de teljesen vállalhatóak.
A filmeket csomagokban árulom, ennek legfőbb oka, hogy sem időm, sem lehetőségem nincs egyesével, esetleg néhány darabonkát feladogatni őket. Köszi, hogy megérted! : )
Személyesen Sopronban lehet átvenni, de foxpost és posta is megoldható. Miután nekem a foxpost kényelmesebb, így az ezzel történő szállítás esetén, a CSOMAGKÜLDÉS DÍJÁT ÉN ÁLLOM! Ez nem vonatkozik a postával történő csomagküldésre. Tehát a foxpostot én fizetem, a postát te! : )
Szerintem ez egy jó ajánlat.
A csomag az alábbi filmeket tartalmazza:
Avatar (3 lemezes + fekni)
Men in Black I&II (digi, dual discen a 2 film + 2 bónusz lemez az extrákkal)
Taxidermia (digi, 2 lemez, fekni)
Gladiátor (3 lemezes, fekni)
Hold (2 lemez, fekni, digi)
Kaptár I&II ( 2 lemez, digi, + képkocka)
Ötödik elem (2 lemez, fekni, digi)
Cloverfield (Steelbook)
A Múmia - A sárkány császár sírja (2lemez, steelbook)
Wanted (2 lemez, steelbook)
Ninja scroll (2lemez, steelbook) az egyik lemezt tartó "pöci" törött így az nem marad a helyén sajnos
Ára : 12000 Huf

Jelenlegi ára: 12 000 Ft
Az aukció vége: 2020-04-20 17:50 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése