2020. november 25., szerda

RENA 406 akváriumi külső szűrő – régi, svájci gyártmány - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

RENA 406 akváriumi külső szűrő.
Teljesítmény: 240 liter/óra, 10W. Valódi svájci gyártmány.
Részei: szűrőfej, tartáj, 3 kosár, kosártető, szigetelőgumi.
A padláson találtam, legalább huszonöt éves. Más tartozékát nem leltem.
Amit ki tudtam próbálni: A szigetelő gumi nincs elöregedve, a tartály is sértetlen (csak karcolások vannak rajta), a reteszek is jól működnek, nem ereszt sehol. A motor/rotor forog. A kábelen van egy javítás (a képeken fekete szigetelőszalagos), egyéb sérülést nem találtam.
Amit nem tudtam kipróbálni: a csöveket nem találtam meg, nem tudom, mennyire húzza a vizet.
Nem értek a külső szűrőkhöz. Olyan vegye meg, aki ért hozzá, be tudja üzemelni. Szerintem nem alkalmas olyan helyre, ahol az akvárium pl. a hálószobában van, mert (a belső szűrőkhöz képest) hangos.
Mindezek tudatában licitáljanak.

Jelenlegi ára: 3 990 Ft
Az aukció vége: 2020-11-26 04:09 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése