2021. november 29., hétfő

ÚJSZERŰ!!! FÉLÁRON!!! Összecsukható kemping asztal szett kempingasztal - Jelenlegi ára: 21 500 Ft


A licit tárgya: kemping asztal
 
Újszerű!!!
Féláron!!! új ára 109. 99 Euro volt!!! Itt egy hasonló linkje: KATT IDE!  
1 asztal, 4 szék egy bőröndben. Ideális kertbe, strandra, kempingbe, gyermekeknek. Az asztal közepén napernyő tartó van.
Ausztriában vettem, mikor kint dolgoztam. A fiammal minden évben 1 hétre elmentünk kempingezni. Az egyik alkalommal láttam meg másoknál ezt az asztalt. Hihetetlen kicsi mérete összecsukott állapotában rögtön megragadta a figyelmemet, és én is beszereztem egyet. A következő egy-két évben még vittük magunkkal, de már nem megyünk.
Kinyitott méret: 87 x 67 x 70 cm. Összecsukott méret: 87 x 33 x 12 cm.
Van sok más termékem is, (pl.: féláron Fekete Karom térdgyógyító krém), érdemes egy percet szentelni rájuk! Ide kattintva megtalálhatóak!
Feleségemmel közös felhasználó nevünk volt, több mint 100 adásvétellel, 100%-os pozitív értékeléssel, de egyéb okok miatt szétváltunk. A közös felhasználónév említését személyi jogok megsértése miatt megtiltotta : -) de már nincs is rá szükségem, van elég saját referenciám!


Jelenlegi ára: 21 500 Ft
Az aukció vége: 2021-11-29 16:45 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése