2017. október 27., péntek

Samsung Galaxy S Duos 2 - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Eladó a képeken látható originál dobozban és összes originál tartozékkal. Minden rajta a fotókon. 2015. március végén vettem 28. 800 ft új áron, kártyafüggetlen két sim-kártyás, bővíthető memória, típusa beírva, de több infót nem tudok, mert nem vagyok egy telefonguru. Neten biztos fent van a hivatalos infó róla. Csak hívásra, sms-ezésre, skype-ra és némi netezésre (e-mail, egy-két google funkció) használtam. Nagyon szerettem, megbízható működés, tiszta hang, skype hibátlanul megy rajta, net is, tökéletes képeket tud, egy évig használtam. 2016. március óta feleslegessé vált, fiókban volt, nem használtam, mert van két másik új. Bevittem szervízbe ellenőriztetni, de azt mondták hibátlan, és csináltattam rajta egy teljes szervíz általi gyári beállítást, most mintha új lenne. Hátulján minimális kis kopás van, nem zseb, hanem ahogy asztalra volt téve mindig. Nem hordtam zsebben sose. Megbízható, jó vétel. Jól jársz vele.

Jelenlegi ára: 17 000 Ft
Az aukció vége: 2017-11-16 20:51 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése