2021. március 27., szombat

Estée Lauder Amber Mystique 100 ml - Jelenlegi ára: 17 990 Ft

Eladó eredeti Estée Lauder Amber Mystique 100 ml edp doboz nélkül, két-három fújás hiányzik belőle.
Illatjegyek részletesen: ámbra, oud, tömjén, mállna, bolgár rózsa, taif rózsa, kerti vaníliavirág, fekete ribizli, szantál, pacsuli, rózsaszín bors, bőr, pézsma, yalng-yalng, jázmin
Kérem, bármilyen kérdéssel, kéréssel keressenek bátran.
Parfümjeim családi okok miatt sajnálatos módon felszámolt gyűjteményemből származnak. A vintage darabok kivételével kevesebb, mint két-három éve bontottam ki őket. Soha nem vásároltam, használtam és nem is kínálok eladásra hamisítványokat, bizonytalan eredetű vagy nem megbízható forgalmazótól származó parfümöket.
Minden parfümömet sötét, száraz szekrényben tárolom szobahőmérsékleten. A gyűjtemény felszámolása előtt minden parfümömet szerettem, használtam, ezért dobozuk általában nincs már meg. Parfümjeimet folyamatosan töltöm fel. Több parfüm vásárlása esetén a végleges ár megegyezés szerint kedvezményes (több listázásból származó tételek esetén)
A postaköltséget Magyarországon belül MPL csomagautomatába átvállalom, házhoz szállítás esetén a psotaköltség felát állom.

Jelenlegi ára: 17 990 Ft
Az aukció vége: 2021-03-27 12:49 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése